GEVO on the move
Het aandeel GEVO heeft een veel mensen nachtmerries bezorgd. Kijk eens naar de grafiek. In 2012 stond het aandeel op $28.000. Vandaag de dag doet de koers $2.50. Deze bizarre daling is ontstaan door een giftige cocktail van emissie en reverse splits. In deze Death Spiral kunnen de geldschieters de aandelen blijven dumpen en toch winst maken. Dit komt doordat ze de aandelen altijd met korting verkrijgen. En de particulier…die stinkt er iedere keer in.
Maar komt er een licht aan het einde van de tunnel? Er wordt nog steeds verlies gemaakt maar er wordt omzet gedraaid en het klimaat komt meer en meer op de agenda. Vandaag kwam Richard Branson in een interview ook met GEVO op de proppen. Hij heeft ook in dit bedrijf geinvesteerd jaren geleden. Zie https://t.co/637Gp9XBVA voor het interview .
In de daggrafiek is wat verbetering te zien. Maar het wordt pas echt “veilig” bij een slot boven de 2.60-2.80. Ik denk dat het risico bij GEVO nog altijd aanwezig is. Dus zeker GEEN BAH aandeel. Maar voor de snelle trade kan het nu heel boeiend zijn. Ik kijk het nog even aan en hanteer een stop op 2.30. Ik verwacht een move naar 3.00-3.50.


